fredag den 12. august 2016

Blev ikke som forventet...

Hold op hvor var det tåget og ikke mange varmegrader til morgen. Når det er tåget forventer man altid, at vi får rigtig flot vejr. Det skulle vise sig ikke at holde stik i dag. 
Vi fik 2 små regnbyger midt formiddag og omkr. kl. 13 fik vi godt nok regn. Heldig at Doris og jeg var færdig til at tage hjem fra Brørup marked, da regnen satte ind. 
I dag ingen udendørs arbejde.

Skulle det fine vejr ikke komme i næste uge.....

Morgen billeder..

















Dagens blomst.
Matrem.







God nat.
Sov godt
Når du når dertil.


2 kommentarer:

  1. Godt du også er med, der er ikke mange, der laver indlæg mere.
    Kan du ikke sende noget af alt det regn over til mig, vi får ingenting og haven trænger voldsomt.
    God lørdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ja selv om jeg ikke kan vise så meget fra min "naturhave" så forsøger jeg da, at indsætte lidt for at vise, at jeg da stadig er her. Håber det bliver noget mere, når jeg forhåbentlig får ejendommen solgt og skal i gang med at anlægge en hel ny og meget mindre have.
      I dag har vi fået flere regnbyger. Jeg ville gerne hvis jeg kunne sende bare halvdelen af regnbygerne over til jer.
      Ha´ en god lørdag aften.

      Slet