fredag den 9. september 2016


Edderkopper over alt lige nu....



Morgen billeder før solen kom igennem.








Hold op hvor har det været en flot solskinsdag. Alle tiders markeds vejr.  Der var da også ret så mange besøgende på markedet i dag.

Lige nu er der bare edderkopper over alt.
Her en lille fyr på vej op af min termokande på markedet.


Efter at Doris og jeg havde fået frokost/kaffe efter markedet og hun var kørt, tog jeg arbejdstøj på og gik ud for at klippe de sidste grene ned ud til landevejen. Jeg nåede at blive færdig til spisetid, så nu kan græsset slås helt ind til kanten.

Dagens blomst.
Islandsk valmue.






Alt for i dag.
Nu vil jeg ind og se

 VILD MED DANS.


Kan i ha´ en god aften...

4 kommentarer:

  1. Og derude ved vejen mødte du sikkert også edderkopper og ikke mindst spind. Den islandske valmue er flot, den kender jeg ikke.
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Islandsk valmue har jeg sået for flere år siden, og der dukker stadig nogen op.
      Dem vil jeg også så, når jeg kommer til Ansager. De får forskellige farver, er bare så smukke.
      Ha´ en god aften.

      Slet
  2. Hej. Ja vi må håbe på et godt sensommervejr i flere dage endnu. Det ville vel nok være dejligt. Der er også mange edderkopper i min have og spind. Jeg er ikke vild med edderkopperne! Ha´en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Birgitte.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ha´ en god aften.

      Slet