fredag den 16. september 2016

En dejlig markeds dag...

Vi kunne ikke forvente bedre markeds vejr. Solen skinnede - mange varmegrader men med lidt blæst. Lige et vejr der passer til marked. Der var rigtig mange besøgende.
2 af mine brødre og svigerinder var på markedet i dag. Bare skøn at hilse på familien. 
Der var selvfølgelig også andre på markedet, som jeg kender. Jeg har jo også været der siden sidst i 70 erne, godt nok med en pause på et par år.

Jeg nåede at tage 2 billeder tidlig i dag til morgen.









Dagens blomst.
Floks.



Jeg vil ind og se 

VILD MED DANS.


Ønsker jer alle en god fredag aften...

2 kommentarer:

  1. Perfekt dag med solskin og gensyn med familien.
    Sov godt

    SvarSlet
    Svar
    1. God morgen Lisbeth.
      Takker for din hilsen.
      Ja det er altid dejligt at hilse på familien.
      Tak jeg har sovet godt.
      Håber det samme for dig.

      Slet